Mācību ekskursija uz viesnīcām Radisson Blu Rīdzene un Radisson Old Town Hotel
4.K un 2.N kursa izglītojamie dodas mācību ekskursijā uz viesnīcām
Radisson Blu Rīdzene un Radisson Old Town Hotel
2022.gada 13.oktobrī skolas 4.K kursa izglītojamie pedagoģes Ivetas Dūmiņas vadībā un 2.N kursa izglītojamie pedagoģes Gunas Krišjānes-Kalvāne vadībā devās mācību ekskursijā uz viesnīcām Radisson Blu Rīdzene un Radisson Blu Old Town Hotel. Ekskursijas mērķis bija iepazīties ar klientu apkalpošanas procesu un efektīvas komunikācijas ar klientiem veidošanas nosacījumiem. Izglītojamos sagaidīja un uz jautājumiem atbildēja viesnīcu menedžeres Dana Zinovatna un Laura Grišāne.
Ekskursijas laikā izglītojamajiem bija iespēja ielūkoties dažādu kategoriju viesnīcu numuriņos (standarta, premium, luksus, prezidenta), apskatīt konferenču zāles, restorānus un viesu atpūtas telpas.
Pēc viesnīcu apskates jauniešiem bija iespēja uzdot viesnīcu menedžerēm jautājumus par komunikācijas procesu ar klientiem, problēmām klientu apkalpošanā, par motivāciju strādāt ar klientiem, par iespējām nodrošināt klientu vajadzības, par IT lietojumprogrammām un modernajiem komunikācijas līdzekļiem, darba un prakses iespējām uzņēmumos.
4.K kursa audzēknes par mācību ekskursiju stāsta, ka tās laikā bija iespēja uzzināt, kā pareizi iekārtot konferenču zāli un kāds tehniskais aprīkojums tam nepieciešams. Redzējām viesnīcu prezentpriekšmetus – piezīmju blokus, pildspalvas, dvieļus ar Radisson Blu logo. Noskaidrojām, ka komunikācijā ar klientiem svarīgi ir atbildēt ne tikai uz pozitīvām atsauksmēm, bet arī uz negatīvām atsauksmēm no viesiem. Redzējām, kā strādā viesnīcu administrācija un kā reģistrē klientus sistēmā, kā arī noskaidrojām, kādas ir darbinieku savstarpējās attiecības un uz kādiem pamatprincipiem tās balstās.
2.N kursa izglītojamie par mācību ekskursiju stāsta, ka tās laikā ieguva nozīmīgu informāciju par viesnīcām, to darbības principiem un par klientu attiecību vadību. Ļoti patika iespēja redzēt viesnīcu numurus, kuros ikdienā uzturas klienti. Visinteresantākais bija apskatīt prezidenta numuru viesnīcā Radisson Blu Rīdzene.
Juris Siliņš, 2.N kursa izglītojamais: ekskursijas laikā uzzināju, ka augstākas klases numuri maksā daudz vairāk nekā domāju, piemēram, prezidenta numurs maksā 700 eiro par nakti, bet standarta numurs 90 eiro par nakti. Atšķirība ir ļoti liela. Viesnīcas viesiem piedāvā dalību lojalitātes programmās. Personāls tiešām ir ļoti laipns un smaidīgs, attiecības ir ļoti labas.
Ieva Heinberga, 2.N kursa izglītojamā: sapratu, ka ir obligāti jābūt vēlmei strādāt, lai uz darbu nāktu ar labu garastāvokli un spētu klientam uzsmaidīt. (nekad nebiju par to aizdomājusies) Uzzināju, ka viena tīkla viesnīcās ir savas interjera prasības, kuras, iekārtojot telpas, ir jāievēro. Uzzināju par lojalitātes programmu, kas klientiem ļauj pelnīt punktus un vēlāk ar tiem norēķināties par viesnīcas pakalpojumiem.
Pedagoģe Iveta Dūmiņa ir pārliecināta, ka mācību ekskursijā gūtā pieredze izglītojamajiem ļauj labāk saprast mācīto par klientu apkalpošanu un komunikāciju ar klientiem, tāpēc tās laikā gūtā pieredze ir neaizstājama. Iegūtās zināšanas noderēs kvalifikācijas praksē un kvalifikācijas eksāmenā.
Informāciju sagatavoja DVB mācību un prakses nodaļas metodiķe, pedagoģe Guna Krišjāne-Kalvāne.