RTPV profesionālās meistarības konkurss “Mūsdienu klientu apkalpošana 2025”

2025.gada 25.februārī notika RTPV profesionālās meistarības konkurss “Mūsdienu klientu apkalpošana 2025”, kurā piedalījās izglītojamie no 2.K un 3.K kursa – Silvija Rūta Šmite (2.K kurss), Līna Krastiņa (2.K kurss), Patrīcija Jonase (2.K kurss) Liāna Ivanova (2.K kurss), Gundars Daukste (3.K kurss), Liene Elīna Skulte (3.K kurss), Loreta Kate Kampus (3.K kurss), Ance Udalova (3.K kurss).

Konkursa laikā dalībnieki sagatavoja oficiālu vēstuli datorrakstā atbilstoši situācijai, kā arī izmantojot profesionālās iemaņas angļu valodā, komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā veica klientu apkalpošanu atrisinot reālistisku situāciju sadzīvē.

Konkursantu sniegumus vērtēja Sintija Aunkrogere, komerczinību (komercdarbinieks, mazumtirdzniecības komercdarbinieks), banku zinību un finanšu izglītības programmu nodaļas metodiķe; Sandra Važa, dokumentu pārvaldības skolotāja; Guntars Dreijers, angļu valodas un komunikācijas ar klientu skolotājs; Iluta Moldane-Greiškane, profesionālo priekšmetu skolotāja un Tatjana Džugleja, profesionālo priekšmetu skolotāja.

Liels paldies vērtētājiem, kā arī Santai Frīdmanei (loģistikas un komerczinību (reklāmas pakalpojumu), administratīvo un sekretāru pakalpojumu izglītības programmu nodaļas metodiķe un profesionālās izglītības skolotāja) par dalību konkursa organizēšanā.

Konkursa rezultāti:

1. vieta – Loreta Kate Kampus

2. vieta – Liene Elīna Skulte

3. vieta – Patrīcija Jonase un Silvija Rūta Šmite

Liels paldies visiem konkursantiem par dalību un apsveicam uzvarētājus! J

Nākamais etaps ir mūsu komandas piedalīšanās Profesionālās meistarības konkursā “Klientu apkalpošanas speciālists 2025” Valmieras tehnikumā, kas norisināsies š.g. 13.martā. Vēlam veiksmi!!!

 

1.attēls. Konkursanti raksta oficiālu vēstuli.

 

2.attēls. Konkursa uzvarētāja Loreta Kate Kampus risina problēmsituāciju.

 

PMPMK vadītāja Tatjana Džugleja